Slita som en oxe

Denna vecka har jag varit så sjukt trött. Som att jag går omkring som en halvsovande zombie. S på jobbet reagerade på att jag såg så trött ut, "-Men Anna-karin! Du som alltid är så pigg och glad"
Hörde på Christer (förresten, varför är det Christer på morgonen? Innan morgonpasset. Är det Christer morgon eller? Är det inte Christer på eftermiddagen längre) att det är oxveckor nu. Det är från perioden från trettonhelgen till fettisdagen. (som är i början på mars tror jag) Tror det är för det är långt till våren, inga lediga dagar i jobbveckorna, mörkt och jävligt kallt ute. Men, vi får se det positiva i det hela.
Man kan sitta inne under massa filtar med tända ljus och se på film! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

ja fy fan vilket jävla trök det är nu! Christer har väl typ sammanfattning från dagen innan på morgnarna tror jag.

2011-01-22 @ 07:28:53
URL: http://ettdisco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0