Juno

Gårdagen spenderades med att plocka lite här hemma, vek tvätt medans jag kollade på tv4 och deras nya program Så mycket bättre. Var några kändisar som sjöng varandras låtar, bla Lasse Berghagen, Thomas di leva och September. Tyckte programmet påminde om Stjärnorna på slottet. Var ett helt okej program, sådär småmysigt.
Efter det så var det Juno på tv4, Juno handlar om en tjej som är 16 år som blir gravid med sin bästa kompis, och bestämmer sig för att adoptera bort ungen till ett par som inte kan få barn.
Jag tycker Juno är en ganska mysig film, lite smårolig, men framförallt är musiken i filmen riktigt bra.
Tex Moldy Peaches låt "Anyone else but you"
Om jag någongång gifter mig vill jag sjunga den på mitt bröllop tillsammans med min partner. ;)
Idag var det snöblandat regn, 0.8C och blåste som fan. Jag svor en ramsa när det första jag gjorde var att gå rakt i en vattenpöl så hela strumpan blev blöt.
Men det var bara att traska vidare. Vi gick i en timme, kom hem blöta, med stelfrusna fingrar.
Fick torka hunden med handduk ritkigt länge för han frös så han skakade. :S
Nästa promenad får jag inte glömma hans täcke.
Nu sitter jag och dricker kaffe, och lyssnar på Belle & Sebastian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0