You spin me right round, baby, right round

Jag blev lite tårögd när jag satt o kollade på kort på datorn, kort på alla mina fina.
Så pratade jag med Jocke på msn och då blir jag alltid så nostalgisk, men nu svarade han iofs inte längre, men ändå.
Senaste tiden har allting känts så bra, jag har haft ett lugn inom mig (om man bortser från när jag tappade min vinterjacka i snöslasket i hallen och sprang omkring som skogsturken i hela lägenheten imorse)
Jag har känt mig tillfreds och inte varit så rastlös. Nu känns det okej att slappa en hel söndag framför teven, förut blev jag stressad av det och kände att jag behövde göra något.
Imorgon ska jag o Linda testa spinning, kommer bli intressant.
Ung&Bortskämd var inget att ha. Tittade på Pensionärsjävlar också, det var inte heller så roligt.
Känns som man har sett det förut...
Nu ska jag och Räkan ta en prommis, sen blire food! Vad det blir för mat vettetusan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0