What Lola wants, She gets

The Loved ones!
Filmen handlar om Brent, som är runt 16 år som har precis förlorat sin pappa i en bilolycka. Brent tycker om att röka på och hans flickvän Holly. Som han även ska gå på skolbalen med. En dag frågar skolans tysta musLola Brent om de kan gå på balen tillsammas, men hon får såklart ett nej. Ett nej som kommer kosta honom livet nästan.
Lola har med sin pappa gjort en egen skolbal hemma i sitt hus. En skolbal där Lola är balens drottning, klädd i en skrikrosa klänning och knallrosa ögonskugga. En bal där allting ska vara precis som Lola vill ha det, hur många dödstjut, blod och liv det än må kosta.
Jag trodde jag inte skulle gilla den filmen, men den var riktigt bra!
Denna filmen var, ja.. Den var inte läskig, snarare rå. Färgsprakande, och tragisk.
Jag rekommenderar den verkligen.

Kommentarer
Postat av: Jennie-Ann

Det gör jag oxå, kanske skulle se den nu igen:) hehe

2010-11-07 @ 19:06:28
Postat av: Ida

Läste om den senast igår, att den var bra och ÄCKLIG! Kanske nåt man borde se ; )

2010-11-08 @ 17:11:34
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0