Lista

10 favoriter
färg: Gul
mat: Tacos
band: Svettbandet tror jag..
film: Matchstick Man, eller Yrrol
bok: Rapsbaggarna
sport: Friskis&Svettis. he he he..
årstid: Alla
veckodag: Fredag
tid på dygnet: 21.

9 nuvarande
humör: Utråkad
smak: I munnen? Tandkräm
kläder: Gråa strumpor, svarta tights och en t-shirt
skrivbordsunderlägg: Någon random bild från google
nagel-färg: Ljusrosa
tid: 15.51
omgivning: Massa grejer på mitt skrivbord, mobil, kamera, ett nattlinne, böcker, ett måttband, en kalender
irritationsmoment: Mitt hår som åker ner i ansiketet och killar mig
tankar: Funderar mest på vad jag ska göra idag

8 första
bästisen: Linnea
internet-nick: Utbölingen
husdjuret: Katterna Malcom & Findus
piercingen: Öronen
kärleken: Någon i ett boyband
musiken: Ace of base
bilen: MObilen? Nokia 5110


7 senaste
drycken: Friskus Juice
bilturen: Igår, till Ja
kyssen: Pussade min katt nyss, men det räknas väl inte?Annars var det med Christian
cd-skivan: Oj, kommer inte ihåg
teve-programmet: Såg lite på nyhetsmorgon i morse

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: Nej
brutit mot lagen: Ja
blivit arresterad: Nej
nakenbadat: Ja
varit med på teve: Ja
kysst en främling: Nej

5 vem
pratade du med senast: Snäll
saknar du nu: Min motivation
gick du på bio med sist: Chriostian
ringde du senast: Snäll
ska du träffa imorgon: Ska på match, kommer nog vara ganska många där

4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: Åt popcorn
du kan höra just nu: Datorns surr och Christians skjutspel
du inte kan leva utan: Mat, luft, vatten, värme, kärlek, medecin osv.
du gör när du är uttråkad: Sitter vid datorn

3 människor (en på varje)
som du kan berätta allt för: Christian
som du hatar: Ingen
som du tycker är snygg: Många

2 antingen-eller
svart eller vitt: Vitt
varmt eller kallt: Varmt


1 valfri mening
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.

Kommentarer
Postat av: ampelos

hejhej allt bra? :)

2010-11-13 @ 15:57:14
URL: http://ampelos.se
Postat av: Martina

Bra lista, man lär nästan känna dig..! ha ha. Ha en härlig lördag!

2010-11-13 @ 16:07:19
URL: http://martinalindens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0